12 Kasım 2016 Cumartesi

Japon Drama Önerileri Vol.8 : Tenno no Ryoriban / The Emperor's Cook




Bu seferki dizimiz biraz eski Japonya'da geçiyor. The Emperor's Cook 2015 yılında yayınlamış ve 12 bölümden oluşan bir dizi.



Hiç şaşırmayacaksınız eğer diğer dizi tanıtımlarımı da okuduysanız çünkü başrolde yine Takeru Satoh var. Adam iyi dizilerde oynuyorsa bize de izlemek düşüyor sayın j-drama severler. Takeru'nun yanı sıra dizi de Haru Kiroki, Kenta Kiritani ve Tasuku Emoto'nun da yan rol olsalar da çok önemli katkıları var diziye.

Dizi 19.yüzyıl sonu 20.yüzyıl başı civarlarında geçiyor. Normalde yaptığı işlerden 3 ay içinde sıkılan ana karakterimiz Tokuzo sonunda zorla evlendiriliyor. Evliliğinin yolunda gitmediği vakitlerde çalıştığı dükkan için teslimat yapmaya gittiği yerde bir aşçıyla tanışıyor ve ilk defa geleneksel olmayan değişik bir yemeğin tadına bakıyor. Bundan sonra tam olarak ne iş yapmak istediğini bulan Tokuzo hayalleri için elinden geleni yapıyor ve en son nokta olan imparatorluğun mutfağında baş aşçı olarak görev almaya başlıyor.

Tabii ki bu esnada bir dizi olaylar da oluyor karısı ve arkadaşlarıyla alakalı ama bunları izleyip görmenizin daha iyi olacağını düşünüyorum. Dizi gerçekten kaliteli, akıcı ve güzel bir diziydi. Komik sahnelerinin olmasının yanında dram sahneleri de bol ve biraz fazla duygusalsanız ağlayabilirsiniz. Diziyi ilk defa Japon draması izleyecekler için önermiyorum bir ihtimal sıkıcı gelebilir. Çünkü genelde popüler Japon dramaları, özellikle genç yaştaki izleyiciler için lise dizileri ve benzeri kız-erkek ilişkilerini komik işleyen diziler. Bu dizi artık Takeru Satoh'yu benim gibi baya sevmiş ve iyi bir oyuncu olarak benimsemiş insanların daha çok ilgisini çekecektir sanıyorum. Diziyi de 10 üzerinden 8 veriyorum. Onu da dizideki bazı yerleri tam anlayamadığım veya kaçırdığım için kırdım :D İzlemeye değer bir dizi, başlarsanız çabucak bitirebilirsiniz ve pişman olmazsınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder