12 Şubat 2017 Pazar

Japon Film Önerileri Vol.2 : Takumi-kun Serisi



5 filmden oluşan bu seri bir manganın live-action hali. İlk film haricinde diğer 3 filmde aynı kadronun oynadığı film serisinde fimler 1 saat 20 dakika civarı.

Serinin ilk filminin başrollerinde Tomo Yanagishita ve Keisuke Kato oynarken 2,3,4 ve 5. filmlerin başrollerinde Kyousuke Hamao ve Daisuke Watanabe oynuyor.

Serinin "Pure" isimli filmi haricindekiler biraz ezik ve saf olan Takumi ve okulun zengin, popüler çocuğu Gii'nin tanışma hikayelerini ve ilişkilerini ve genel arkadaşlık ilişkilerini konu alıyor. Sadece "Pure" filminde başka iki karakterin arasındaki ilişki daha ön planda.

BL yani boys love kategorisinde olan bu film serisinin mangasını okuduysanız, oyunculuklar konusunda biraz hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. İlk filmi saymazsak oyunculukların yine de çok rezil olmadığı, Takumi ve Gii'nin arasındaki aşkı hakikaten görebileceğiniz bir seri. Çıplaklık içeriyor, rahatsız olurum derseniz o sahneleri atlayabilirsiniz, zaten filmlerde sizi o şekilde rahatsız edebilecek sahneler bir kere ve kısa süreli gösterilen sahneler. Atlasanız da bir şey kaybetmezsiniz :D
Genel seriye puan vermek istesem 6/10 verirdim. İzlerken Takumi-kun'u "ya bir insan bu kadar mı ezik olur" nidalarıyla eleştirirken buldum kendimi. Mangasını okumadım, bilmiyorum ama filmdeki hali ben çok rahatsız etti yer yer, ama Mao çok tatlı. İzlenir :D

1 yorum: