2 Ocak 2018 Salı

MyMusicTaste Yine Gururla Sunar: The Rose İstanbul Konseri

Yazılarımı arada okuyorsanız, açık açık bazı şeyleri yazdığım görülmüştür. Yalan yok, The Rose kimdir nedir bugün ki duyuruya kadar bilmiyordum bile. Araştırdım ve sevdim o ayrı. Grup hakkındaki detaylı bilgileri bir sonraki yazımda yayınlayacağım.


MyMusicTaste'de ne ara açıldı da ne ara puanı doldu bilmiyorum ama bugün Kpop Events Turkey sayfasının duyurduğu, FTIsland'da olduğu gibi Vokaliz'in destekleriyle gelecek olan grubumuz k-pop grubundan daha çok FTIsland tadında bir band grup ve konserleri 23 Şubat cuma günü UNIQ Glass Room'da olacak.

Konser hakkında bu sefer detaylı bilgi verilmiş. Konser 20:00'da başlayacakmış ve 1.5 saat sürmesi tahmin ediliyor. VIP biletler 330TL ve normal biletler 150TL. Bu fiyatlara pahalı diyenler olmuş ama kaliteli bir zaman geçirmek bu kadar tutuyor arkadaşlar. Dışarıda iyi bir yemek yemek size en az 50TL ye mal oluyor mesela. Kaldı ki 1.5 saat boyunca hakikaten eğlenilebilecek bir aktivite. Hem çocuklar da yakışıklı :D VIP içinde Hi-Touch ve grupla 10'ar kişi halinde fotoğraf çekilme var. İyi haber, bunlar konser bitişinde olacak. Yani grup geç geldi bilmem ne olmayacak FTIsland'da olduğu gibi.

Biletler 11 Ocak'da Biletix üzerinden satışa sunulacak yine. Yeni bir grup oldukları için çokça destek görmelerini umuyorum ülkemizden. Konser hakkında daha detaylı bilgi için MyMusicTaste sayfasına göz atabilirsiniz. Tahmin edeceğiniz üzere ben konserde olacağım. Gelecek olan olursa yoruma yazın, belki görüşürüz :3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder